fbpx
Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013 12:33

HTC Change

Η HTC παρουσίασε την πιο δυνατή καμπάνια της μάρκετινγκ μέχρι σήμερα. Η επικοινωνιακή πλατφόρμα Change είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική-ύμνος στην ανατρεπτική επιρροή της HTC στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας κατά τη διάρκεια των 17 χρόνων της ιστορίας της.

Εγκαινιάζοντας μια καινοτόμο νέα προσέγγιση που θα μεταμορφώσει τον κλάδο, η καμπάνια αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει ποτέ η HTC όσον αφορά το μάρκετινγκ και θα προσεγγίσει τους καταναλωτές μέσα από ένα ευρύ φάσμα παραδοσιακών και ψηφιακών ΜΜΕ.

Το λανσάρισμα της παγκόσμιας πλατφόρμας θα σηματοδοτήσει μια νέα 'above-the-line' (ATL) καμπάνια που θα υλοποιηθεί από τον Αύγουστο του 2013. Το δημιουργικό της πρώτης διαφήμισης,  στην οποία συμμετέχει ο καταξιωμένος ηθοποιός και σκηνοθέτης Robert Downey Jr., θα προβληθεί στο YouTube στις 15 Αυγούστου, και αμέσως μετά θα ακολουθήσει σειρά υλοποιήσεων για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Ο Ben Ho, Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ της HTC, σχολίασε: «Η καινοτομία, η αυθεντικότητα και η τόλμη της HTC μας έχουν κάνει τους κατ’ εξοχήν παράγοντες αλλαγής στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και μας οδήγησαν στη δημιουργία του HTC One, του καλύτερου κινητού στον κόσμο κατά την άποψη όσων ασκούν επιρροή στον κλάδο.

Η πρωτότυπη πλατφόρμα μας ‘Change’ με την παιχνιδιάρικη διάθεση διαφέρει από κάθε τι άλλο εκεί έξω και ευθυγραμμίζει την επωνυμία μας με τις ίδιες ιδιότητες για τις οποίες είναι γνωστά ήδη τα κινητά μας. Με αυτήν την καμπάνια επιβεβαιώνουμε τον ρόλο της HTC στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, να δίνει δηλαδή τον ορισμό της αλλαγής και να οδηγεί τον κλάδο στην ανάπτυξη των πιο σύγχρονων και πιο καινοτόμων τεχνολογιών.»

Το πρόσωπο πίσω από την αλλαγή

Ο Robert Downey Jr., ένα από τα πιο δημοφιλή πρόσωπα της μεγάλης οθόνης, υπέγραψε διετή συμφωνία με την HTC. Εκτός από πρωταγωνιστής της διαφήμισης, ο Robert Downey Jr. έδωσε επίσης το δικό του προσωπικό στυλ, συνεργαζόμενος στενά με την εταιρεία διαχείρισης της παγκόσμιας εικόνας της HTC, 171 Worldwide (όμιλος WWP), για να δώσει σχήμα στη δημιουργική του κατεύθυνση, τοποθετώντας την αλλαγή στον πυρήνα της επωνυμίας HTC μέσα από μια ποικιλία μοναδικών ερμηνειών του ακρωνυμίου HTC.

Ύμνος στους παράγοντες αλλαγής

Η επικοινωνιακή πλατφόρμα θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις, με την αρχική διαφημιστική καμπάνια να επικεντρώνεται στην επωνυμία της HTC, με μια παιχνιδιάρικη προσέγγιση στο τι αυτή σημαίνει για διαφορετικούς ανθρώπους. Η δεύτερη φάση θα περιλαμβάνει υλοποιήσεις οι οποίες θα τονίζουν τον τρόπο που οι καινοτομίες της HTC —όπως το BlinkFeed, το Video Highlights και το BoomSound— έχουν αλλάξει το πρόσωπο του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας. Τα επόμενα διαφημιστικά σποτ θα εστιάζουν στον τρόπο που τα προϊόντα της HTC δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να αλλάξουν τη ζωή τους.

Αλλαγή στο media mix

Ευθυγραμμιζόμενο με τις προτιμήσεις του κοινού-στόχος της HTC, η καμπάνια 'above-the-line' θα έχει βασικό κέντρο βάρους τον κινηματογράφο, τα διαδικτυακά και τα ψηφιακά μέσα. Βιωματικές εκδηλώσεις σε αγορές-κλειδιά, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ταϊβάν και οι ΗΠΑ, θα κάνουν απτό στους καταναλωτές το επικοινωνιακό μήνυμα της επωνυμίας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν και οι ίδιοι τις διάφορες δημιουργικές ερμηνείες του HTC.

Αναπτύχθηκε επίσης μια εφαρμογή τυχαίας παραγωγής λέξεων που θα φιλοξενείται στον ιστότοπο HTC.com και η οποία θα προωθηθεί μέσα από σειρά κοινωνικών καναλιών μεταξύ των οποίων το Facebook, το Google+ και το Twitter, η οποία θα επεκτείνει τη δυνατότητα ερμηνείας στο κοινό και θα τους επιτρέπει να δηλώνουν τις πιο εξωπραγματικές ερμηνείες του ακρωνυμίου HTC, διευρύνοντας την ποικιλία συνδυασμών που θα παρουσιασθούν αρχικά μέσω της καμπάνιας ATL.

YouTube video - http://youtu.be/UpGUV6ZrYFw

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « LG G2 smartphone with audio 192/24 Sony PS4 and game titles »

ΔΕΙΤΕ ΜΑΣ

MEMBERS OF...